Levertijd

  • Op werkdagen voor 17:00 uur besteld en voldaan, morgen (uiterlijk overmorgen) in huis (mits op voorraad). En een levertijd 4 tot 14 werkdagen indien het artikel niet voorradig is. 

    Indien uw bestelling uit meerdere producten bestaat, dan geldt de levertijd van het langst leverende product. Deze levertijd wordt duidelijk aan u gecommuniceerd.

Prijzen

  • Alle prijzen zijn inclusief BTW, exclusief eventuele verzendkosten.

Verzendkosten


Land               Verzendkosten        Gratis bij >

Nederland             € 5,95                     € 75,00

België                     € 9,00                   € 125,00

Bezorging

  • Nederland
    Uw bestelling wordt als pakket verzonden met PostNL. Op het moment dat wij het pakket verzenden krijgt u van ons een e-mail met daarin de track en trace code van de zending. In de meeste gevallen wordt het pakket dan de volgende dag bezorgd. (niet op zondag). PostNL doet 2 afleverpogingen, bent u de tweede afleverpoging niet thuis, dan kunt u het pakket binnen 3 weken afhalen bij een Postkantoor bij u in de buurt.

  • België
    Uw pakket wordt aangetekend verzonden met post. Op het moment dat wij het pakket verzenden krijgt u van ons een e-mail met daarin de track en trace code van de zending. In de meeste gevallen wordt het pakket dan de volgende werkdag bezorgd. (niet op zaterdag/zondag). Indien u niet thuis bent kunt telefonisch een tweede aanbieding vragen of uw pakket binnen 14 dagen gaan afhalen in het naburige postkantoor of PostPunt.

Afhalen

  • U kunt uw pakket laten bezorgen op een afhaallocatie. Hiermee bepaalt u zelf wanneer u het pakket in ontvangst neemt en er zit altijd een afhaallocatie bij u in de buurt. Het is helaas niet mogelijk bestellingen af te halen bij ons magazijn.

  • PostNL PakjeGemak
    Wilt u graag zelf bepalen wanneer u uw pakket in ontvangst neemt? Kies dan voor de bezorging op een PostNL PakjeGemak-locatie (postkantoor, supermarkt) bij u in de buurt:
    1. U kiest als afleveradres: afhalen bij een PostNL afhaallocatie.
    2. U kiest de afhaallocatie bij u in de buurt in de locatiekiezer.
    3. Wij verzenden het pakket naar de PakjeGemak-locatie.
    4. Nadat het pakket is verstuurd, kunt u het pakket de volgende dag al na 16.00 uur ophalen.
    5. Via de track & trace kunt u exact volgen wanneer het pakket beschikbaar is op de afhaallocatie.
    6. U haalt het pakket vervolgens af op een dag en tijdstip dat het u uitkomt.
    7. Vergeet bij het afhalen uw legitimatie niet!

    Het pakket blijft na bezorging twee weken beschikbaar op de afhaallocatie, daarna zal het pakket retour komen naar ons.

  • BPost Pick-up & Go
    In België kunt u uw pakket laten bezorgen op een postkantoor of PostPunt van Bpost en het pakket daar zelf afhalen wanneer het u uitkomt:
    1. U kiest als afleveradres: afhalen bij een BPost Pick-up & Go afhaallocatie.
    2. U kiest de afhaallocatie bij u in de buurt in de locatiekiezer.
    3. Wij verzenden het pakket naar het afhaalpunt bij u in de buurt.
    4. Via de track & trace kunt u volgen wanneer het pakket beschikbaar is op de afhaallocatie.
    5. U haalt het pakket vervolgens af op een dag en tijdstip dat het u uitkomt.
    6. Vergeet bij het afhalen uw legitimatie niet!

    Het pakket blijft na bezorging 15 dagen beschikbaar op de afhaallocatie, daarna zal het pakket retour komen naar ons.

Bestellen

  1. Plaatst het door u gewenste product(en) in de winkelwagen door op de knop "bestellen" bij het product te klikken.
  2. In de winkelwagen kunt u zien welke product(en) u in de winkelwagen heeft geplaatst.
  3. Klik op de knop "Winkelwagen" om naar de kassa te gaan.
  4. Selecteer een betaalmethoden en kies eventueel een cadeauverpakking. Klik weer op de knop "bestelling afronden".
  5. Vervolgens vult u uw gegevens in en klikt u op de knop "bestelling afronden".
  6. Bij "eventuele opmerkingen" kunt u eventueel aangeven of het een cadeautje is. Deze optie is een gratis service.
  7. Controleer uw gegevens en bestelling en klik op de knop "Bestelling afronden" om de bestelling af te ronden. U wordt daarna naar de door u geselecteerde betaalmethode gestuurd waar u uw bestelling kunt betalen.

Betalen

  • iDeal
    U kunt bij ons met iDeal betalen. Sneller en veiliger kan het niet! Indien u op werkdagen voor 17:00 uur besteld, dan verzenden wij dezelfde dag nog uw bestelling of bij drukte de dag er op zeker. (mits op voorraad anders zullen wij bij onze leverancier een bestelling kunnen doen welke 4 a 14 werkdagen zal duren.)

  • Bankoverschrijving
    U schrijft het bedrag voor de aankoop zelf over op onze bankrekening. De verwerking van de betaling duurt doorgaans 1-3 werkdagen. Na ontvangst van uw betaling verzenden wij uw bestelling.

  • Uiteraard worden alle gegevens zoals uw n.a.w. - en betaalgegevens via een beveiligde en versleutelde verbinding verzonden.

Veelgestelde vragen

  • Zijn de producten origineel?
    Wij garanderen dat alle producten in onze winkel origineel zijn en afkomstig zijn van de merken zelf. Wij zijn trots op onze reputatie en de kwaliteitsproducten die wij leveren tegen een uitstekende prijs.

  • Waarom zijn de producten zo goedkoop?
    Door het inkoopvolume en de lage operationele kosten als webwinkel zijn wij in staat u de producten aan te bieden tegen uiterst scherpe prijzen. Vanuit 1 vestiging versturen wij producten aan onze klanten in heel Nederland en België, terwijl een reguliere parfumerieketen in meerdere steden dure winkelpanden en winkelpersoneel aan moet houden.
  • Ik wil een product toevoegen/bestelling wijzigen?
    Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

  • Waar is mijn pakket?
    Mocht de volginformatie onduidelijk zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Hoe kan ik een product retourneren?
    Meer informatie over retourneren / zichttermijn.

  • Kan ik ook bij jullie afhalen?
    Ja, dit is zeker mogelijk. Kies deze optie en wij laten u weten wanneer het afgehaald kan worden.

Retourneren / Zichttermijn

  • Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen, het zogenaamde herroepingsrecht. Deze herroepingstermijn van 14 dagen gaat in op het moment dat alle artikelen uit de bestelling zijn geleverd. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals u ook in een winkel doet.

  • Gebruik maken van uw herroepingsrecht/retourneren
    Indien u gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht en een artikel wilt retourneren dan kunt door contact op te nemen met onze klantenservice.
    1. Vervolgens sturen wij u een e-mail met daarin een retourdocument en retourinstructie.
    2. Verzend uw retourzending (bijv. met PostNL vanaf € 6,95) en bewaar uw verzendbewijs. De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening.

    Indien u heeft aangegeven gebruik te willen maken van uw herroepingsrecht en een artikel aan ons wilt retourneren, dan heeft u vanaf dat moment 14 dagen de tijd om het artikel aan ons te retourneren.

 

  • Uitgesloten van herroepingsrecht/retourneren
    U kunt parfum-, cosmetica- en haarproducten die zijn gebruikt, of waarvan de verpakking is aangebroken niet retourneren. Cosmetica- en haarproducten die niet zijn geseald, kunnen vanwege de aard van het product niet worden geretourneerd.

  • Gevolgen van het gebruik maken van uw herroepingsrecht/retourneren
    In het geval dat u alle artikelen uit uw bestelling retourneert, zullen wij het complete orderbedrag inclusief de betaalde verzendkosten voor het heenzenden aan u terugbetalen. De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening. Als u een deel van uw bestelling retourneert, zullen wij alleen het bedrag van de artikelen die u aan ons retourneert aan u terugbetalen.

    Na ontvangst en beoordeling van uw retour zullen wij het terug te betalen bedrag zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat u de herroeping bij ons kenbaar heeft gemaakt aan u terugbetalen. We zullen dit bedrag aan u terugbetalen via de betaalmethode waarmee u ook bij ons heeft betaald.

    Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat u het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan u in een winkel zou doen, mogen wij u aansprakelijk stellen.

Garantie / Defecten

  • Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Indien u een defect, bedorven of incompleet product heeft ontvangen valt dit onder de garantie van het product. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de fabrikant. Indien dit het geval is, vindt u dit terug in de documentatie bij het product.

  • Als u een horloge aanschaft krijgt u dus ook de volledige garantie die u kunt verwachten. Op alle horloges zit een garantie van 24 maanden, daar zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Garantie geldt bij horloges uitsluitend op het uurwerk, dus niet op: glasschade, kroon- en drukknoppen, kastschade, horlogeband, batterij en de waterdichtheid. Garantie vervalt ook wanneer er sprake is van waterschade, zelf openen van een horloge, een ongeval of bij onjuist gebruik van het horloge.

  • Neem in het geval van een garantie/defect contact op met onze klantenservice.

Klachten

  • Mocht u vragen, opmerkingen of klachten hebben over onze dienstverlening en of producten dan kunt contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan  middels een e-mail naar info@uwkoopjesonline.nl. We zullen uw e-mail doorgaans binnen 1 werkdag doch uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoorden. Onze medewerkers helpen u graag verder om te komen tot een passende oplossing.

    U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen. Stuur daarbij uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, ordernummer en indien van toepassing uw rekeninggegevens naar:

    Uw Koopjes Online
    Popko Bielstraat 23-C
    9611 EZ  Sappemeer

    Zodra wij uw brief hebben ontvangen zullen wij u hierover berichten. Onze definitieve reactie op uw klacht ontvangt u uiterlijk binnen 14 dagen na het moment van ontvangst.

    Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u de klacht na 4 weken in behandeling laten nemen door de geschillencommissie (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Zie hiervoor artikel 17 van onze algemene voorwaarden.

Contact opnemen

  • Helpdesk
    Heeft u een vraag over uw bestelling of over onze producten? 

  • Bellen
    Wij staan u graag telefonisch te woord. U kunt op maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur bellen naar telefoonnummer 0598 - 85 75 11.

  • Postadres

      Uw Koopjes Online

      Popko Bielstraat 23-C

      9611 EZ  Sappemeer​

 

     KvK: 61541745
     BTW:  NL129896767B02

 

  • E-Mail
    info@uwkoopjesonline.nl